Įmonių sąrašas

Šeštadienis
Sekmadienis

Turrisa, kelionių organizatorius, Kauno padalinys, UAB

Kelionių organizatorius "TURRISA" siunčia linkėjimus visiems mėgstantiems keliauti ir kviečia apsilankyti www.keliaukit.lt kur galėsite užsisakyti kelionę internetu arba mūsų biure: Vytauto pr. 25, Kaunas. Mes Jums siūlome: Poilsines, pažintines keliones lėktuvu ir autobusu, keliones Lietuvoje, kruizus, avia bilietus, keltų bilietus, vizų įforminimo, draudimo, viešbučių užsakymo paslaugas, slidinėjimo, individualių kelionių maršrutų sudarymą. Operatyviai parenkame paskutinės minutės pasiūlymus, užsakome namelius ir valtis žvejybai Norvegijoje. Sudarome individualius, vertus dėmesio maršrutus egzotinėse šalyse, kur atrasite dvasios ramybę, įgausite neįkainojamą patirtį ir mėgausitės begaliniais įspūdžiais. Nors savo veiklą pradėjome krizės akivaizdoje, bandomojo laikotarpio egzaminą išlaikėme. Mumis pasitiki ir netgi gerina bendradarbiavimo sąlygas didieji Lietuvos kelionių organizatoriai. Plečiame klientų ratą, organizuojame akcijas, reklamuojamės žiniasklaidoje ir virtualioje erdvėje. Manome, kad esame lankstūs ir komunikabilūs. Ateities planai - biurų plėtra, savų turizmo produktų kūrimas, lankstesnių ir kokybiškesnių klientų aptarnavimo sąlygų organizavimas.